CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 24, 2009

hi tEnsiOn!!!


alamak..tension2...s0k tanggal 25 November 2009 adela hari tensi0n sedunia bagi aku n mmber2 aku..maybe boley dikatekan hari pecah kepala la..nape aku say camni???ni aku nak gtau..check out list yang aku wat kat bawah nie...

8.00 a.m - 9.00 a.m Test for modul Geodesi 2
9.00 a.m - 10.00 a.m Test for modul Hidrografi
10.00 a.m - 11.00 a.m Test for modul Undang2 dan Peraturan Tanah
1.30 p.m - 2.30 p.m Final Test for modul English for Technical Purposes 5

weyh...x ke pecah pale otak camtu? 4 test pada hari yang sama dan berturutan...alahai...tulung la weyh...tapi nasib baek la the end of the day yg menggembirakan aku ialah................balik kampung for Raya Haji.....tiket aku dah bo0k..nanti mintak tlh mmber baik aku antakan aku kat bus10 Butterworth...xsbar rasenyer nk blik umah..
kepada kwn2 sume doa2kan la aku leh jawab test esok...aminnnnn...

0 comments: