CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 6, 2009

tRip t0 perLis

05 November 2009
buat pertama kalinya dalam hidup aku jejak kaki kat negeri yang hanya sebesar KLIA,Perlis Darul Sunnah...tapi aku bukan pegi sorg..actually aku pegi dgn dut6b's fwen....trip nie adela lawatan akademik ke UiTM Arau...tujuan kiteorang pegi ctu adela untuk mendekati lebih dekat mengenai hidrografi dan peralatannya...nie antara pic yang aku sempat snap kat sane..



lets follow me!!!


nie plak radio untuk menerima isyarat pembetulan (DGPS)
antena beserta gps



che senu (orang yg bg ceramah) dan alat echo sounder

tranduser yang amat mahal harganya
receiver gps
on my way nak balik kulim,driver bus nie sempat lak singgah kat ladang ternakan burung unta..hahaha...sekali sekala amik pic ngn burung unta nie pn okey gak eyh..
masjid sultan syed sirajudin...cantik siot masjid nie...xrugi kiteorang singgah solat kat cni sambil2 tu sempat posing babe!
landskap kat masjid nie cantik giler...

takat nie je la kesah perjalanan aku ke Perlis..jumpa lagik pada post yg len...

0 comments: